Rendelés Menete
RENDELÉS MENETE
Vásárló a kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Vásárló bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
Amennyiben Vásárló további terméket szeretne kosárba helyezni, folytatja a vásárlást a honlapon. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, belép a kosár menüpontba, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. A „törlés – ” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
Készlethiba előfordulhat, így esetlegesen nem teljesíthető a rendelés, vagy annak egy része. A Viszlay Sport Kft az ebből adódó problémákért felelőséget nem vállal.
Vásárló a rendelés leadásakor kiválasztja a szállítási módot, melyek a következőek lehetnek:
Személyes átvétel: Vásárlónak lehetősége van a Viszlay Sport Kft üzlethelységében a termék átvételre, nyitvatartási időben. (Viszlay Sport,1042., Bp. Árpád út 64. H-P: 10h-18h, Szo.: 10h-13h.) Ebben az esetben Vásárló kizárólag előre online, a helyszínen bankkártyával, ill. készpénzzel fizethet. A rendelés beérkezéséről az Eladó a regisztráció során megadott email címen értesíti a vásárlót. Az e-mail kézbesítésétől számított 7 naptári napon belül van lehetősége Vásárlónak az üzletben a termék átvételére. A 8. napon, ha nem történt meg az átvétel, a termék visszaküldésre kerül raktárunkba. Ezek után történik meg a visszatérítés rögzítése, illetve a raktárba való visszaérkezéstől számított 14 napon belül a vételár visszautalása. A bankkártya adatait és a bankszámlaszám valódiságát és helyességét Szolgáltató nem ellenőrzi, így annak helytelen vagy téves megadásából eredő bármely kárért Vásárló felel. Szolgáltató csak arra a bankszámlaszámra tudja visszatéríteni a vételárat, amellyel a Vásárló a rendelés leadásakor fizetett.
Szállítási költség a Vásárlót nem terheli.
Házhozszállítás: A Vásárló a megrendelt termékek házhozszállítását is kérheti. Ehhez szükséges a lakcímnek, tartózkodási helyének megadása, ezek önkéntesen megadott információk, de nélkülük a szállítás nem lehetséges.
Díja bruttó 100.000,-Ft alatti rendelés esetén bruttó 2000,-Ft, kivéve minden olyan rendelés esetén, aminek a csomag összmérete (méretek összege) meghaladja a 300 centimétert (szélesség+hosszúság+mélység mérete), mely esetben Vásárlót bruttó 3500 Ft-os házhozszállítási díj terheli.
A Vásárlót, bruttó 100.000,-Ft feletti vásárlás esetén, szállítási költség nem terheli, kivéve minden olyan rendelés esetén, aminek az összsúlya súlya az 50 kg-ot meghaladja, vagy tartalmaz 26 colos vagy nagyobb méretű kerékpárt, vagy a csomag összmérete (méretek összege) meghaladja a 300 centimétert (szélesség+hosszúság+mélység mérete), ill. surf és wakesurf rendelése esetén, mely esetben Vásárlót bruttó 3500 Ft-os házhozszállítási díj terheli.
Amennyiben nem kívánja lakcímét, tartózkodási helyét megadni, akkor csak a személyes átvételt tudjuk biztosítani.
A „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával folytatja a vásárlás menetét.
A jelen ÁSZF elfogadásával a Vásárló tudomásul veszi, hogy
- a Szolgáltató kizárólag papír alapú számlát állít ki, melyet a csomagban helyez el.
*A rendelés véglegesítését követően az adott rendelés vonatkozásában a számlázási és szállítási adatokban változtatás nem eszközölhető.
Végül Vásárló kiválasztja a fizetési módot, melynek típusai a következők:
Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utánvétel” fizetési módot.
Ebben az esetben kizárólag készpénzben fizethet a futárnak.
Online Bankkártyás fizetés: Amennyiben a rendelés értékét bankkártyával kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a „PayPal” fizetési módot. A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók fel: Visa, Mastercard, Maestro.
Az online fizetési partnerünk, a PayPal felhívja a Vásárló figyelmét, hogy amennyiben felmerül a bankkártyával történő visszaélés gyanúja úgy a Szolgáltató jogosult az ellentét feloldása okán a Vásárlót az eltérés okának tisztázására felszólítani és amennyiben Szolgáltató szükségesnek látja, úgy az illetékes hatóságok, különösen, de nem kizárólagosan az illetékes rendőrkapitányság részére a visszaélés gyanúját bejelenteni.
SZÉP Kártya: Személyes átvétel esetén van lehetőség brmelyik SZÉP kártyával fizetni.
Egészségpénztár: Személyes átvétel esetén van lehetőség egészségpénztári kártyával fizetni.
Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap, mely Szolgáltató részéről tájékoztatásnak minősül, mégpedig arról, hogy a rendelés feldolgozása folyamatban van. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A megrendelés összesítése során és a visszaigazoló e-mailben jelölt fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz.
A jótállási jegyet a csomag tartalmazza. Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor megvizsgálni, és amennyiben a csomagoláson/terméken jól látható hiba vehető észre, azt a csomagszállító cégnek (futár) jelezni és jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!